Wednesday, January 20, 2010

# HARI PERTAMA MEMBUAT BLOG #

Sebahagian daripada hasil kerja tangan saya.

Assalamu'alaikum.......
Salam 1 Malaysia kepada pembaca blog semua..... ini merupakan percubaan pertama saya membuat blog. Kepada pembaca semua, apa yg kurang harap dimaafkan. Percubaan pertama saya nampaknya agak berjaya juga. So silalah layari laman blog saya ini.
Kepada pembaca semua - saya merupakan Owner of the KRAF SAZILAH - yg. mengusahakan labu sayong. Pelbagai jenis labu yg saya usahakan antaranya bekas bunga telur, labu air, lampu tidur, labu hiasan dan byk lagi. Kepada anda di luar sana yang berminat dengan perusahaan ini bolehlah layari laman blog saya sebagai makluman. Sekiranya anda berminat bolehlah menempah terus kepada saya di no. 017-4660936. Harap anda berpuas hati....terima kasih.
Wasalam......




No comments:

Post a Comment